LIBERO EVENTS

  |  11.04.2017

Politica de ramburs: la ce sa fie atenti proprietarii de magazine online?

Proprietarii magazinelor online intalnesc adesea clienti care vor sa returneze produsele, iar unii dintre ei abuzeaza de aceasta politica.

Pagina 1/2
 1 2   
Mugur Frunzetti

Peste 200 de manageri ai magazinelor online si profesionisti in comertul electronic se intalnesc intre 26 si 27 aprilie la Radisson Blu Hotel***** in cadrul TeCOMM eCommerce Conference&Expo, evenimentul de referinta pentru orice proprietar al unui magazin online din Romania.Vanzarile in mediul online, solutiile pentru eficientizarea unei afaceri, dar si povestile de succes ale business-urilor online de renume sunt doar cateva dintre temele puse in discutie la TeCOMM.


Conditii minime de transparenta pentru magazinele online


Pentru a nu ajunge in instantele de judecata, magazinele online trebuie sa indeplineasca cateva conditii foarte clare, atrag atentia specialistii in drept. „Proprietarii magazinelor on-line trebuie sa aiba afisat pe website documentul «Termeni si conditii» in conformitate cu legile in vigoare si personalizat pentru produsele/serviciile pe care le vinde magazinul sau. Nu este suficient ca proprietarul unui magazin on-line sa posteze pe website «Termeni si conditii generale» deoarece, in functie de fiecare produs sau serviciu, pot exista prevederi specifice”, a explicat avocatul Ionel Vacarescu, specializat in dreptul muncii si achizitii.


Magazinele online sunt vulnerabile in fata unui client pentru ca nu-si intocmesc singure regulamente si aleg sa se inspire de la alte magazine online asemanatoare, spune avocatul Ionel Vacarescu. „Proprietarul unui magazin on-line trebuie sa fie foarte atent, in principal, la urmatoarele aspecte: datele de identificare ale societatii ce detine magazinul; prima pagina a website-ului trebuie sa afiseze si legatura directa catre website-ul Agentiei de Protectie a Consumatorului, precum si numarul de telefon al consumatorului; preturile produselor/serviciilor; costurile pentru transport; termenul de returnare al produselor achizitionate/sau de incetare a contractului in cazul serviciilor; conditiile specifice in care un produs poate fi returnat”, a declarat avocatul Ionel Vacarescu.


Extinderea magazinelor online dincolo de granitele tarii


Unul dintre cele mai importante aspecte in eCommerce este relatia cu clientii, de aceea, TeCOMM va include in cele doua zile ale evenimentului prezentari, dezbateri si workshopuri care vizeaza aceasta tematica. Alaturi de relatia cu consumatorii, succesul magazinelor online este dat si de aplicatiile si instrumentele pe care le utilizeaza.


Platforma recunoscuta la nivel international care analizeaza interactiunea consumatorului cu magazinele online este Retargeting Biz. Prin intermediul lui Mugur Cosmin Frunzetti, CEO-ul companiei si speaker in cadrul forumului TeCOMM Cross-border, Retargeting.biz si-a extins activitatea la nivel international, avand birouri in Bucuresti si Los Angeles cu peste 1100 de clienti multumiti in intreaga lume. Mugur Cosmin Frunzetti si-a inceput aventura in antreprenoriat la numai 18 ani, iar in cei 22 de ani de experienta, Mugur are doua afaceri estimate la mai mult de 2 milioane de euro.


Forumul TeCOMM Cross-border din 26 aprilie este dedicat exclusiv proprietarilor de magazine online care au potentialul sa-si extinda afacerea dincolo de granitele tarii. Printre aspectele discutate se numara: legislatia, aspectele logistice, trendurile la nivel european sau pasii necesari extinderii magazinului online la nivel international.

Pagina 1/2
 1 2   

COMENTEAZA ARTICOLUL:




Incarca alt captcha.
 

Microsoft Afla ultimele noutati din industrie cu
Studii de caz
Stiri
Promotii