Romania, prin Portul Constanta, ar putea deveni cea mai rapida ruta spre Asia Centrala

Primul pas este de a elimina birocratia, dar obiectivul principal este de a face autoritatile sa gandeasca in termeni de afaceri.


ALEXANDRU CRACIUN

ALEXANDRU CRACIUN

DIRECTOR COMERCIAL la COMPANIA NATIONALA ADMINISTRATIA PORTURILOR MARITIME CONSTANTA

Q: In calitate de director comercial al Autoritatii Portului Constanta, cum vedeti rolul Romaniei ca un punct de tranzit pentru marfuri intre Asia si Europa Centrala?

 

Alexandru Craciun: Asia este cel mai mare partener comercial al Europei, in consecinta, exista multe rute intre cele doua continente. Vazut in contextul larg, Romania nu ocupa un loc pivot intre Asia si Europa, dar atunci cand e vorba de un context regional - de exemplu, Asia Centrala si Europa Centrala - atunci ne dam seama ca Romania poate juca un rol principal la conectarea celor doua regiuni in cazul in care profita de acest mare atu care este Portul Constanta.

 

Acest lucru ar putea fi in principal realizat prin conectarea mai buna a portului cu interiorul tarii prin infrastructura de transport. In acest fel, Romania, prin Portul Constanta, devine cea mai rapida ruta spre Asia Centrala.

 

Pentru versiunea completa a articolului, va rugam accesati varianta in limba engleza, aici.
 

COMENTEAZA ARTICOLUL:




Incarca alt captcha.
 

Microsoft Afla ultimele noutati din industrie cu
Studii de caz
Stiri
Promotii