JEAN-FRANCOIS FALLACHER

 | 

ORANGE ROMANIA S.A.

  |  07.11.2013

Fast Forward

Jean-Francois Fallacher, CEO Orange Romania, explica modul in care schimbarile rapide din sectorul telecomunicatiilor forteaza operatorii sa gandeasca cu un pas inainte si sa se adapteze la noile tehnologii care erau de neconceput cu doua decenii in urma.


JEAN-FRANCOIS FALLACHER

JEAN-FRANCOIS FALLACHER

CEO la ORANGE ROMANIA S.A.

I: Cum s-a schimbat comportamentul oamenilor cu privire la telecomunicatii si la consumul de internet in ultimii ani?

Jean-François Fallacher: Comportamentul consumatorilor s-a schimbat. Prima tendinta pe care am inceput sa o vedem in acest an este cea a romanilor care vin din ce in ce mai mult la noi pentru abonamente. Ei isi iau angajamente fata de operatori si si folosesc cartele preplatite din ce in ce mai putin. A doua tendinta pe care o vedem in piata este adoptarea smartphone-ului. Daca ne uitam la numarul de abonamente pe care le vindem si la ceea ce noi numim atasament fata de smartphone - raportul de oameni care cumpara smartphone-uri - acesta este intr-adevar in crestere.

 

Puteti citi intregul articol in limba engleza, aici.

COMENTEAZA ARTICOLUL:




Incarca alt captcha.
 

Microsoft Afla ultimele noutati din industrie cu
Studii de caz
Stiri
Promotii