ALEXANDRU CHIRU

 | 

HL DISPLAY

  |  05.08.2016

Consumatorii romani au o mare dorinta de inovare

Pentru HL Display, folosirea de noi produse tehnologice ca solutii pentru merchandising, sau ca parte a solutiilor noastre de merchandising, a fost intotdeauna o prioritate.


ALEXANDRU CHIRU

ALEXANDRU CHIRU

COUNTRY MANAGER la HL DISPLAY

Q: Pe scurt, ne puteti spune ce este cu adevarat esential pentru cresterea afacerilor in Romania, in 2016 dar si in anii ce urmeaza, atat pentru HL Display cat si pentru clientii dumneavoastra?


Alexandru Chiru: Anul 2016 nu aduce, neaparat, noi elemente care sa fie la baza dezvoltarii afacerii HL sau a oricarei alte afaceri din Romania.

 

Esentiala este cresterea vanzarilor, pentru ca atunci cand cererea este in crestere, vanzarile ar trebui sa creasca si ele. Toti clientii nostri doresc sa investeasca in inovatie, in solutii noi care sa asigure un ROI mare si sa creasca vanzarile. Desigur, sa nu uitam, scaderea impozitarii reprezinta un factor esential, de asemenea.

 

Pentru versiunea completa a articolului, va rugam accesati varianta in limba engleza, aici.
 

COMENTEAZA ARTICOLUL:




Incarca alt captcha.