SONIA NASTASE

 | 

NESPRESSO

  |  05.08.2016

Catre un nou varf in evolutia pietei cafelei din Romania

Buticul Nespresso este un loc in care oamenii pot interactiona cu expertii nostri in cafea si pot participa la o experienta desavarsita legata de gustul cafelei.


SONIA NASTASE

SONIA NASTASE

COUNTRY MANAGER la NESPRESSO

QCum sunt, pentru Nespresso Romania, rezultatele din 2016 pana la acest moment, in comparatie cu asteptarile pe care le aveati?

 

Sonia Nastase: Asteptarile mari sunt si mai deosebite atunci cand sunt depasite! Putem afirma cu sinceritate faptul ca rezultatele noastre din prima jumatate a anului 2016 au fost mai bune decat am prevazut. Atat din punctul de vedere al vanzarilor, cat si al constientizarii, suntem intr-o continua crestere pe care o datoram clientilor, principala noastra voce de promovare.

 

QCare sunt principalele argumente pentru extinderea afacerii dumneavoastra in Romania in urmatoarea perioada?  

 

Sonia Nastase: Numarul de clienti in crestere din intreaga tara a fost factorul determinant pentru cresterea din acest an. Brandul nostru a fost indelung asteptat in Romania, asadar, atunci cand s-a intamplat, toata lumea a fost foarte entuziasmata si s-a asigurat ca vestea merge mai departe. In acest moment, Nespresso se bucura de popularitate, nu numai in Bucuresti, ci si in celelalte orase importante, prin e-commerce. Suntem inca la inceput pe piata din Romania si mai avem multe de invatat, dar suntem foarte siguri ca in viitor vom fi prezenti si in alte orase.

 

Pentru versiunea completa a articolului, va rugam accesati varianta in limba engleza, aici.

COMENTEAZA ARTICOLUL:




Incarca alt captcha.