DOINGBUSINESS.RO

  |  21.04.2015

Solutiile mobile, pariul Libra Internet Bank pentru cresterea productivitatii echipei de Vanzari

Flexibilitatea si tehnologia sunt principalele argumente pentru a face fata concurentei pe o piata aglomerata si extrem de competitiva.

Pe aceasta convingere se sprijina si viziunea managementului Libra Internet Bank, care a pariat pe tablete cu Windows 8 si aplicatii CRM/SFA dedicate pentru a sprijini dezvoltarea operatiunilor companiei in Romania. Rezultatele arata o crestere a productivitatii echipei de vanzari, reducerea dependentei de birou, dar mai ales, orientarea 100% catre client.


 

Libra Internet Bank se remarca pe piata bancara din Romania prin produse inovatoare, cum este si Contul Online, primul, dar mai ales singurul cont online din Romania 100% gratuit. Compania a folosit intotdeauna tehnologia pentru a le oferi clientilor servicii performante si valoare adaugata.


„In industria bancara, tehnologia te ajuta, dar nu vinde. Intalnirea cu clientul este esentiala, chiar daca interactiunea cu banca se petrece in peste 90% din cazuri pe canale digitale. Prin urmare, ne-am propus ca echipa de vanzari a Libra Internet Bank sa fie complet automatizata si sa beneficieze de tehnologie in activitatea cotidiana”, afirma Radu Rambet, Director - Corporate Division la Libra Internet Bank.


In acest context, Libra a definit noi procese de afaceri in concordanta cu tendintele tehnologice, iar in 2014, a initiat un proiect de modernizare a echipei de vanzari prin inzestrarea acesteia cu tehnologia necesara care sa asigure mobilitate si independenta fata de birou.


Solutia bazata pe Windows a avut avantajul integrarii cu infrastructura IT existenta, astfel ca procesul de invatare a fost redus, oamenii fiind obisnuiti cu alte produse Microsoft. Banca a regandit procesele de vanzari in contextul mobilitatii, integrand pe tabletele cu Windows 8, prin aplicatia SFA, functionalitati din Microsoft Dynamics CRM cu alte unelte specifice de core banking, ticketing, document management si altele.

 

„Unul dintre cele mai semnificative beneficii al dispozitivelor care ruleaza Windows 8.1 pentru companii este integrarea nativa in infrastructura Microsoft deja existenta. Echipele au la dispozitie un mediu de lucru standardizat si aplicatii specifice de business usor de utilizat atat pe dispozitive mobile, cat si pe laptop sau desktop, iar departamentul IT al companiei are la dispozitie solutii integrate de gestiune si control. Facilitarea integrarii cu infrastructura existenta conduce la reducerea investitiei in “mobilizarea” angajatilor, in timp ce securitatea sporita de care beneficiaza Windows 8.1 diminueaza costurile mai putin vizibile asociate nevoii sporite de protectie in fata vulnerabilitatilor specifice dispozitivelor mobile”, declara Oana Terteleac, Windows Business Group Lead, Microsoft Romania.

 

In ultimii ani, Libra Internet Banking a crescut peste media pietei cu aceeasi echipa, ceea ce arata atat un context economic pozitiv, cat si o crestere a eficientei interne. Procesele de vanzari sunt mai rapide, solutia mobila elimina nevoia scanarii, copierii trimiterii unor documente, iar situatiile atipice sunt directionate in timp real catre back-office pentru primirea imediata a unui raspuns.


”Dynamics CRM si tabletele cu Windows 8 au dus la cresterea autonomiei echipei de vanzari si orientarea 100% pe client”, afirma Radu Rambet in legatura cu beneficiile implementarii solutiei bazate pe Windows 8. „Realizarile bancii din ultimul an sunt deosebite. Exista un cumul de factori care au contribuit la evolutia pozitiva, insa in mod evident au contat si rezultatele echipei de vanzari. Oamenii au la dispozitie istoricul relatiilor cu clientii, merg mult mai bine pregatiti la intalniri, ofera raspunsuri pe loc, cresterea de eficienta este indiscutabila. Dupa analiza situatiei, nu concepem ca oamenii de vanzari sa lucreze fara tablete”, completeaza acesta.


Solutia mobila permite derularea mai rapida a vizitelor prin acces in timp real la informatii si documentatie precum si prin obtinerea mai rapida a rezolutiilor pe cererile clientilor. Cresterea de eficienta este evidenta, prin numarul mai mare de task-uri pe care un angajat le poate derula in aceeasi unitate de timp.


„Viziunea managementului si deschiderea catre mobilitate au contat cel mai mult. Ultimele patru sucursale deschise au fost dotate doar cu tablete pentru ca am redus considerabil dependenta echipei de vanzari de prezenta la birou”, mai afirma reprezentantul Libra Internet Bank.


Operationala din 1997, Libra Internet Bank face parte din grupul american de investitii New Century Holdings (NCH), unul din cei mai importanti investitori straini din Romania, cu investitii de peste 3 miliarde de dolari in Europa Centrala si de Est, din care peste 300 milioane de dolari au fost investiti in Romania. In mod curent, Libra Internet Banking isi deruleaza operatiunile prin intermediul a 40 de sucursale la nivel national dar si al unei echipa de vanzari directe.Structura veniturilor arata un portofoliul alcatuit din 45% corporate, 25% profesii liberale, 20% companii mari, 7% agribusiness si 4% persoane fizice.
 

COMENTEAZA ARTICOLUL:




Incarca alt captcha.