EY ROMANIA

 | 

IRINA HINCU

 | 

MIOARA BUDIANA

  |  16.12.2014

Retailul online: in fruntea cresterilor

Anul 2013 a adus o crestere a cifrei de afaceri pentru retaileri in majoritatea segmentelor de piata din industria alimentara, produse electronice de consum, bricolaj si comertul online, generand cele mai mari venituri din vanzari

EY Romania

IRINA HINCU

IRINA HINCU

SENIOR CONSULTANT, TRANSACTION ADVISORY SERVICES la EY ROMANIA


MIOARA BUDIANA

MIOARA BUDIANA

MANAGER, TRANSACTION ADVISORY SERVICES la EY ROMANIA

Perspectiva asupra pietei

Dintre 11 categorii de bunuri de consum, sectorul alimentar si de bauturi este fruntas cand vine vorba de previziuni optimiste in vanzari, cu o crestere asteptata de 21,1% pana in 2017 (BMI - Perspective ale industriei - Romania - T4 2013). Urmatoarele doua segmente care au generat o cifra de afaceri mare in 2013 sunt bricolajul si produsele electronice de consum. Privind cheltuielile casnice, produsele alimentare si bauturile reprezinta 27,4%, intretinerea si utilitatile 22,7%, iar activitatile recreationale au o pondere de 5,1%.

 

Pentru mai multe informatii, va rugam accesati varianta in limba engleza a articolului, aici.

COMENTEAZA ARTICOLUL:




Incarca alt captcha.