PAYU ROMANIA

  |  24.11.2017

PayU Romania: peste 70% din valoarea totala a tranzactiilor online a fost realizata vineri, 17 noiembrie

Editia de Black Friday de anul acesta a generat peste 264.000 de tranzactii online in valoare totala de peste 160 de milioane de lei, cu aproximativ 50% mai mult decat aceeasi perioada a anului trecut, conform datelor PayU Romania, liderul pietei de plati online.

,,Peste 70% din valoarea totala a tranzactiilor online a fost inregistrata in ziua de vineri, 17 noiembrie. Doar in aceasta zi s-au realizat cu 40% mai multe tranzactii decat anul trecut, ceea ce dovedeste ca evenimentul Black Friday creste spectaculos de la an la an. Cel mai surprinzator trend remarcat pentru prima oara pe piata platilor online este plata cu un singur click: romanii s-au pregatit pentru Black Friday si si-au inregistrat datele de card dinainte pentru a plati rapid si in siguranta cu un singur click. In prima parte a zilei de 17 noiembrie, 8 din 10 cumparatori plateau online printr-un singur click.” declara Marius Costin, Country Manager PayU Romania.

 

Minutul de aur de Black Friday 2017 a fost inregistrat intre 7:03-7:04, cand recordul a atins 922 de tranzactii pe minut, cu 84% mai mult decat anul trecut.

Valoarea medie a cosului de cumparaturi a ajuns la peste 600 de lei.

 

Cum platesc cumparatorii online

 

In sistemul PayU Romania, 3 din 10 cumparatori online au platit folosind un card cu rate fara dobanda.

,,Black Friday este un eveniment din ce in ce mai matur. Daca in alti ani vorbeam in principal de achizitii din impuls, anul acesta cumparatorii online s-au pregatit, au verificat categoriile de produse de care sunt interesati si reducerile de care beneficiaza, fiind dispusi sa investeasca mai mult pentru produsele preferate atata timp cat au avut la dispozitie plata in rate. Valoarea medie a cosului de cumparaturi achitat cu un card cu rate a fost de 913 lei, cu 75% mai mult decat valoarea medie a unui cos de cumparaturi platit prin alte metode de plata.” declara Marius Costin, Country Manager PayU Romania.

 

Ce s-a cumparat de Black Friday

 

Produsele din categoria IT&C raman in topul preferintelor cumparatorilor online de Black Friday, urmate de produsele din categoria fashion si eTail (mobilier, decoratiuni, jucarii, carti, produse alimentare, produse cosmetice, vinuri si nu numai).

Topul tranzactiilor online:


- Cea mai mare tranzactie online a fost de 37,400 lei, realizata in jurul orei 18.00. Cumparatorul a achizitionat o masina.
- Pe locul al II-lea si al treilea se afla tranzactii de peste 36.000 lei, respectiv de peste 35.000 lei, ambele pentru bijuterii.


Topul tarilor care au comandat din magazinele din Romania si au platit online

 

In platforma PayU au fost inregistrate plati din 70 de tari. In top 5 tari cu cele mai mari comenzi au fost: Arabia Saudita (cos mediu 3,374 lei), Pakistan (cos mediu 1,776 lei), Cipru (cos mediu 766 lei), Romania (cos mediu 590 lei), Rusia (cos mediu 581 lei).

 

,,Magazinele online din Romania au demostrat ca sunt pregatite sa sustina evenimentul Black Friday si ne bucuram ca nu au inregistrat probleme. Daca sunt gata sa livreze de Black Friday in tari precum Arabia Saudita sau Pakistan cred ca a venit momentul sa ia in calcul serios extinderea business-ului in afara granitelor tarii. PayU le sta la dispozitie prin PayU Hub, o platforma globala prin care au acces la 2.3 miliarde de consumatori si peste 300 de metode de plata locale, cu o singura integrare.” a adaugat Marius Costin, Country Manager PayU Romania.

 

Printre retailerii din portofoliul PayU care au participat la editia Black Friday de anul acesta se numara: eMAG, FashionDays, PC Garage, Altex, Elefant, Flanco, Jysk, Kika, Vivre, F64, Carrefour, iStyle.

COMENTEAZA ARTICOLUL:




Incarca alt captcha.