PLANTRONICS

  |  04.12.2017

Noul Contact Center – un studiu Plantronics releva impactul calitatii echipamentelor audio asupra costurilor operationale

Un studiu dat publicitatii de Plantronics, lider mondial in comunicarea audio, releva ca aproape 89% dintre consumatorii care renunta la un brand au ca motiv experienta negativa in ceea ce priveste comunicarea cu contact center-ul si aceasta este strans legata atat de calitatea personalului si a training-ului, dar poate fi asociata si cu tehnologia utilizata.

Cu peste 20.000 de angajati in centrele de customer support din toata tara, Romania este una dintre tarile cele mai avansate in acest domeniu in Europa Centrala si de Est, iar cererea de tehnologie compatibila este in crestere. De exemplu, acelasi studiu de la Plantronics releva ca o crestere de numai 2% in retentia clientilor prin call center are acelasi efect financiar ca si o reducere a costurilor de aproape 10%, in decurs de un.

 

Pe langa ofertele comerciale si abilitatile de vanzari ale consultantilor, multi considera ca al treilea cel mai important element pentru o experienta de client de calitate este chiar conversatia personala care este influentata de tehnologia folosita in acest scop. Un sunet clar, vocea inteligibila si anularea zgomotului de fundal pot ajuta un consultant sa se simta mai confirtabil, sa aiba o interactiune mai buna cu clientul si astfel sa devina mai productiv.

 

Timpul irosit prin repetarea cuvintelor sau a frazelor din cauza unei comunicatii de calitate scazuta pot costa atat timp cat si bani. Studiul citat anterior sugereaza ca fiecare secunda economisita per apel, de consultant, genereaza o reducere a costurilor operationale cu pana la 1.000 de dolari in decurs de un an. Prcatic, timpul irosit in apeluri costa bani.

 

Data fiind presiunea actuala asupra angajatorilor din Romania, indusa de schimbarile din Codul Fiscal cu referire la transferul contributiilor in salariile angajatilor, orice masura cu potential de reducere a costurilor este binevenita. Tehnologia mai buna pentru o experienta a clientilor mai buna si un nivel de stres mai redus pentru angajati fac diferenta. De exemplu, un call center partener al Plantronics a economisit 400.000 de dolari pe an prin scaderea zgomotului ambiental ca sursa de distragere a atentiei, ceea ce a condus la un nivel de oboseala mult diminuat . Alte exemple similare sunt oferite de Cisco Systems sau Hyatt Hotels.

-->

Cu peste 20.000 de angajati in centrele de customer support din toata tara, Romania este una dintre tarile cele mai avansate in acest domeniu in Europa Centrala si de Est, iar cererea de tehnologie compatibila este in crestere. De exemplu, acelasi studiu de la Plantronics releva ca o crestere de numai 2% in retentia clientilor prin call center are acelasi efect financiar ca si o reducere a costurilor de aproape 10%, in decurs de un.

 

Pe langa ofertele comerciale si abilitatile de vanzari ale consultantilor, multi considera ca al treilea cel mai important element pentru o experienta de client de calitate este chiar conversatia personala care este influentata de tehnologia folosita in acest scop. Un sunet clar, vocea inteligibila si anularea zgomotului de fundal pot ajuta un consultant sa se simta mai confirtabil, sa aiba o interactiune mai buna cu clientul si astfel sa devina mai productiv.

 

Timpul irosit prin repetarea cuvintelor sau a frazelor din cauza unei comunicatii de calitate scazuta pot costa atat timp cat si bani. Studiul citat anterior sugereaza ca fiecare secunda economisita per apel, de consultant, genereaza o reducere a costurilor operationale cu pana la 1.000 de dolari in decurs de un an. Prcatic, timpul irosit in apeluri costa bani.

 

Data fiind presiunea actuala asupra angajatorilor din Romania, indusa de schimbarile din Codul Fiscal cu referire la transferul contributiilor in salariile angajatilor, orice masura cu potential de reducere a costurilor este binevenita. Tehnologia mai buna pentru o experienta a clientilor mai buna si un nivel de stres mai redus pentru angajati fac diferenta. De exemplu, un call center partener al Plantronics a economisit 400.000 de dolari pe an prin scaderea zgomotului ambiental ca sursa de distragere a atentiei, ceea ce a condus la un nivel de oboseala mult diminuat . Alte exemple similare sunt oferite de Cisco Systems sau Hyatt Hotels.

COMENTEAZA ARTICOLUL:




Incarca alt captcha.