KPMG ROMANIA SRL

  |  12.01.2018

KPMG lanseaza raportul „Me, My Life, My Wallet”: Noul cadru privind interactiunea cu clientul identifica factorii care influenteaza consumatorul multidimensional din prezent

Pagina 2/2
   12 

 

Kruh afirma: „Sa consideram doi barbati nascuti in acelasi an, ambii desfasoara activitati independente si ambii sunt foarte bogati. Ambilor le plac vinul si masinile si ambii au fost casatoriti de doua ori. Ar trebui ca o afacere sa ii trateze la fel pe cei doi clienti? Multe companii ar face acest lucru. Unul este un membru proeminent al familiei regale din Marea Britanie, iar celalalt este o vedeta a muzicii rock – sunt in lumi diferite daca vorbim despre gusturile si preferintele lor. Acest exemplu ilustreaza ca profilul demografic, privit individual, nu reprezinta un factor predictiv precis al nuantelor comportamentale. Aplicarea tuturor celor cinci ,Mys’ poate oferi o intelegere mai buna a consumatorului.”

 

“Internet of things ajuta companiile sa adreseze in mod anticipativ nevoile clientilor si sa raspunda printr-un pachet in cadrul caruia experienta si interactiunea devin gradual la fel de importante ca si produsul in sine. Noile tehnologii remodeleaza inclusiv fluxurile operationale in companiile de comert, nu numai maniera de abordare a clientilor. In plus, acestea contribuie la cresterea accesibilitatii produselor si serviciilor la nivel national, contribuind si la cresterea calitatii vietii in ansamblu mai ales in economiile in curs de dezvoltare,” afirma Adela Ciucioi, Audit Partner KPMG in Romania si Lider al CEE Shared Service Center, KPMG Audit Delivery Academy (ADA).

 

Portofelul clientului

 

Portofelul clientului ofera o noua gandire despre relatiile noastre in schimbare cu banii, inclusiv fortele care influenteaza momentul, locul, modalitatea si motivul pentru care noi ne deschidem si inchidem portofelele. Intelegerea mixului intre venit, cheltuiala si economisire, precum si a modului in care acesta se modifica intre generatii si evenimente de viata, ofera un grad de inteligenta sporit in comparatie cu modelele traditionale. Valorificarea dinamicii portofelului clientului si influentelor celor 5 „Mys” poate oferi mediului de afaceri o intelegere mai profunda in cursa pentru clientul aflat intr-o continua evolutie.

 

De exemplu, potrivit constatarilor emise de KPMG Customer Insights, 22% din generatia „millenials” isi identifica parintii ca fiind o sursa de venit. Pentru a veni in sprijinul copiilor din generatia ”millennials”, parintii din generatia ”baby boomer” se confrunta acum cu cheltuieli neasteptate care influenteaza ce anume intra si iese din buzunarele lor.

 

Navigarea intre generatii

 

A fost o vreme cand intelegerea unei generatii in mod particular, precum „baby boomers”, era suficienta pentru a prezice un comportament viitor. Odata cu prelungirea etapelor vietii si lipsa predictibilitatii in evenimentele vietii, navigarea intre generatii nu este anticipata cum era odata. Navigarea intre generatii prezinta o noua perspectiva asupra modului in care acele schimbari in evenimentele vietii pot ajuta mediul de afaceri sa anticipeze nevoi si preferinte dinamice.

 

Un exemplu este tendinta de crestere a evitarii pensionarii: Aproape 20% din americanii care au peste 65 de ani raman angajati si, dintre acestia, 3 din 5 invoca problemele financiare ca fiind principalul motiv pentru care mai lucreaza si dupa varsta de 65 de ani.

 

Interpretarea semnalelor schimbarii este esentiala pentru a tine pasul cu clientii aflati intr-o continua schimbare. Gasirea modalitatilor de diseminare si analiza a acestor semnale va ajuta companiile sa anticipeze mai bine nevoile si asteptarile dinamice ale clientilor.

 

“Romania se inscrie in randul tendintelor la nivel global si inregistreaza o crestere accelerata a comertului online, reusind sa adopte rapid tehnologii noi in toate tipurile de comert si in principalele fluxuri operationale: achizitie, logistica, vanzare. Aceste optimizari cresc avantajul competitiv si incepem sa vedem jucatori locali, care nu numai ca obtin o crestere la nivel national, ci si se extind treptat la scara regionala. Nu in ultimul rand, devine mai usor pentru producatorii romani in ansamblu sa se adreseze direct pietei globale sau, cel putin, pietei europene. Pentru a facilita procesul, Comisia Europeana a propus noi masuri practice in cadrul pachetului privind modernizarea TVA pentru tranzactiile online transfrontaliere dintre intreprinderi si consumatori. Noi, ca profesionisti ai fiscalitatii, ne implicam in aplicarea unor astfel de masuri benefice,” afirma Ramona Jurubita, Deputy Senior Partner si Head of Tax & Legal, KPMG in Romania.

Pagina 2/2
   12 

COMENTEAZA ARTICOLUL:




Incarca alt captcha.