KPMG ROMANIA SRL

  |  12.01.2018

KPMG lanseaza raportul „Me, My Life, My Wallet”: Noul cadru privind interactiunea cu clientul identifica factorii care influenteaza consumatorul multidimensional din prezent

Noua abordare a KPMG Global Customer Center of Excellence si KPMG Innovation Labs evidentiaza motivele preferate care deschid si inchid portofelul clientilor – de la generatia „millennials” la generatia „baby boomers”.

Pagina 1/2
 1 2   

Un cadru distinct care valorifica relatia dintre cei 5 „Mys”, portofelul clientului si navigarea intre generatii ofera mediului de afaceri o intelegere mai profunda si de actualitate asupra comportamentului consumatorului, contribuind la furnizarea unei viziuni care sa consolideze cursa pentru clienti.

 

KPMG International a dezvaluit un cadru nou si distinctiv privind interactiunea cu clientul, menit sa ajute mediul de afaceri sa inteleaga factorii din ce in ce mai complecsi si multidimensionali care influenteaza procesul decizional si preferintele consumatorului de azi, dar si ale celui de maine, care se afla intr-o permanenta schimbare.

 

„In fiecare zi, noi influente au impact asupra comportamentului, consumului si motivatiei consumatorilor, iar aceste forte sporesc factorii predictivi conventionali: cand, de ce si pentru ce isi deschide clientul portofelul”, afirma Willy Kruh, Global Chair of KPMG’s Consumer and Retail practice si Partner, KPMG in Canada. „Datele de tranzactionare, studiile de piata traditionale si profilurile demografice se dovedesc a fi inadecvate cand vine vorba de a explica nu numai ce fac clientii, ci si de ce.”

 

„A sosit timpul unei resetari a industriei care sa ne reorienteze spre intelegerea factorilor care impulsioneaza interactiunea cu consumatorul in prezent. In acest sens, este necesar un model nou, inteligent si multidimensional, care sa utilizeze informatii predictive pentru a ajuta companiile sa inteleaga calatoria clientului si cine sunt clientii lor cu adevarat.”

 

Raportul KPMG, intitulat „Me, My Life, My Wallet”, reprezinta o analiza globala a modului in care influentele sistematice generate de schimbarile socio-politice si economice, de adoptarea accelerata in masa a noilor tehnologii, precum si de mobilitate, spulbera convingerile fundamentale cu privire la ce anume stimuleaza comportamentul consumatorului. Avand constatari surprinzatoare, rezultate dintr-un sondaj realizat pe un esantion de 10.000 persoane din SUA, Marea Britanie, India si China, raportul se bazeaza pe o metodologie de cercetare orientata spre client a KPMG Global Customer Center of Excellence si KPMG Innovation Labs, si incorporeaza o abordare pentru inovarea modelului de afaceri concentrata pe factorul uman.

 

Modelul cu 3 dimensiuni privind modul in care consumatorii iau decizii: cei 5 „Mys”, portofelul clientului si navigarea intre generatii

 

In baza a ceea ce KPMG numeste „cei 5 ‚Mys’, portofelul clientului si navigarea intre generatii”, cadrul presupune o abordare care excede analiza datelor dintr-un singur unghi. De la generatia „millennials” la generatia „baby boomers”, acesta ajuta la evaluarea stimulilor care determina procesul decizional al consumatorilor prin urmarirea mai multor factori care influenteaza vietile de zi cu zi ale oamenilor. Impreuna, cele 3 dimensiuni ale modelului – comportamentala, financiara si demografica – ajuta la oferirea unei imagini mai cuprinzatoare a consumatorului.

 

In ziua de azi, clientii au mai multa putere ca niciodata, iar afacerile din toate sectoarele sunt intr-o lupta continua pentru crestere. Pentru a va diferentia afacerea, fie prin produsul sau serviciul dumneavoastra, fie printr-o experienta planificata oferita clientului – in cele mai multe cazuri, o combinatie intre cele trei – este necesar sa existe o intelegere profunda a compromisurilor pe care clientii sunt dispusi sa le faca, precum si a fortelor care au impact asupra deciziei lor de a deschide si inchide portofelul.

 

“Strategiile de crestere a afacerii au evoluat in timp de la un focus pe lansarea unui produs pe piata la un focus pe atragerea clientilor prin oferte personalizate si o mai buna intelegere a nevoilor lor. Ne aflam in prezent intr-o noua etapa de evolutie, in care avantajul competitiv este dat de capacitatea de a actiona anticipativ. Se diferentiaza cei care pot anticipa nevoile clientilor si incep sa actioneze chiar inainte ca insusi clientul sa fie constient de acea nevoie,” afirma Richard Perrin, Partner si Head of Advisory, KPMG in Romania.

 

Cei 5 „Mys”

 

Cei 5 „Mys” se axeaza pe 5 dimensiuni esentiale, sau factori comportamentali: motivatia mea, atentia mea, conexiunea mea, ceasul meu si portofelul meu. Fiecare din cei 5 ”Mys”, privit individual, spune doar o parte din povestea clientului. Impreuna, acestia permit companiilor sa navigheze prin complexitatea procesului decizional al consumatorului si sa construiasca o intelegere mai complexa a factorilor care afecteaza preferintele si nevoile schimbatoare ale clientului.

 

Pagina 1/2
 1 2   

COMENTEAZA ARTICOLUL:




Incarca alt captcha.