ERNST & YOUNG SRL

  |  27.01.2015

Institutiile financiare cu un nivel ridicat de crestere folosesc date si analiza datelor pentru a-si creste veniturile

Institutiile financiare cu un nivel ridicat de crestere sunt de peste doua ori mai predispuse sa-si evalueze drept 'excelenta' capacitatea de analiza a datelor, in comparatie cu companiile cu nivel mai mic de crestere.

Pagina 1/2
 1 2   
Analiza Date
 

Desi 83% dintre directorii executivi din zona serviciilor financiare sustin ca datele reprezinta un activ important al companiilor lor, 47% dintre acestia afirma ca nu constientizeaza pe deplin valoarea acestor informatii, se arata in studiul EY intitulat The science of winning in financial services. Conform studiului, companiile care inregistreaza cele mai inalte rate de crestere sunt cele mai predispuse sa maximizeze potentialul datelor pe care le detin.

 

Mai mult de un sfert (27%) dintre companiile cu nivel ridicat de crestere – care au atins o crestere anuala a EBITDA de 15% sau mai mare in ultimii doi ani – isi acorda calificativul "excelent" in obtinerea de informatii utile din datele existente, in masura sa imbunatateasca nivelul general de competitivitate si de performanta – in comparatie cu doar 12% dintre companiile cu un nivel mai mic de crestere. De asemenea, 35% dintre companiile cu un nivel de crestere ridicat afirma ca au atins un grad "inalt de maturitate" in aceasta zona.

 

Companiile cu un nivel ridicat de crestere sunt de doua ori mai dispuse sa se concentreze pe analiza datelor in zonele generatoare de venituri cum ar fi marketingul si vânzarile, conform rezultatelor studiului. Aceste organizatii prelucreaza datele si le aplica in mod strategic la nivelul intregii activitati de business.

 

Tehnologia este doar o piesa din puzzle

 

Valorificarea capabilitatilor de analiza a datelor, care genereaza avantaje competitive, se extinde dincolo de investitiile in tehnologie. Companiile cu rate inalte de crestere sunt mai predispuse sa creasca nivelul de cheltuieli in zone precum managementul schimbarii si cel al resurselor si competentelor. 24% dintre acestea au declarat ca intentioneaza sa-si creasca cu cel putin 20% nivelul de cheltuieli in ambele zone in urmatorii doi ani, fata de doar 7% dintre companiile care inregistreaza rate mici de crestere.

 

Anterior, firmele isi concentrau eforturile de analiza a datelor in zona financiara. In prezent, insa, se estimeaza ca la nivelul functiei de marketing vor fi vizibile in viitorul apropiat imbunatatiri semnificative ale analizei datelor care sustin activitatea de business.

 

Conform studiului, functiile cele mai avansate de analiza inteligenta a datelor din cadrul companiilor cu rate inalte de crestere se regasesc in zonele de vânzari (24%), cea financiara (22%) si de marketing (14%), in vreme ce pentru alte companii functia financiara a detinut pozitia dominanta.

 

Hyong Kim, EY Global and Americas Financial Services Data and Analytics Leader, declara: "Institutiile financiare isi concentreaza eforturile de analiza a datelor in identificarea de noi oportunitati de crestere a veniturilor pe baza explorarii tuturor informatiilor despre clienti, desi cele mai multe companii mai au multe de facut in aceasta zona. Dezvoltarea unei viziuni clare asupra a cum isi propun sa analizeze datele va ajuta companiile sa-si defineasca cum pot genera valoare informatiile, atât pentru companie, cât si pentru clientii ei, din ce in ce mai conectati."

 

Pagina 1/2
 1 2   

COMENTEAZA ARTICOLUL:




Incarca alt captcha.