VALORIA

  |  31.08.2017

Industriile si tendintele din social media marketing

Puterea retelelor de socializare pentru mixul de marketing si de comunicare este evidenta. In ultimii 7 ani transformarile din acest domeniu au fost constante si extrem de dinamice. In afacerile de toate dimensiunile, a existat o crestere a popularitatii marketingului prin platformele de social media, iar numarul platformelor utilizate de companii a crescut de la an la an.

Pagina 1/2
 1 2   

Pentru a înțelege mai bine modul în care marketingul în social media evoluează, este esențial să știm care este modul în care acesta este utilizat în mod diferit de industrii și sectoare de activitate pentru a depăși provocări din ce în ce mai complexe.

 

Conform studiului Like & Share 2017, un studiu despre social media marketing în cadrul companiilor din România realizat de compania Valoria, eficiența marketingului în cadrul rețelelor de socializare este recunoscută de 80% dintre companii. De asemenea, 63% dintre acestea spun că social media reprezintă un canal eficient de creare a oportunităților de vânzare, dar numai 3 din 10 folosesc social media pentru vânzări.

 

Iată, așadar, care sunt diferențele la nivel de industrii identificate de acest studiu din răspunsurile celor 339 de respondenți, din 14 industrii, dintre care 16%  cu funcția de CEO / Președinte / Director General, iar 70% cu funcția de Marketing Director / Manager / Specialist.

 

  

 

1. Activități pe rețelele de socializare

 

Marketingul este pe primul loc în topul activităților din social media pentru companiile din următoarele industrii: producție industrială (27%), servicii financiar-bancare (24%) și industrie alimentară (21%). Analiza competitivă este importantă pentru următoarele industrii: telecomunicații/IT (15%), turism (12%), energie și utilități (10%). Relațiile cu clienții prin intermediul rețelelor de socializare sunt prioritare pentru industria alimentară (17%), construcții/imobiliare (15%), comerț (13%) servicii financiar-bancare (13%). Partea de vânzări este cel mai bine reprezentată în comerț (19%), servicii financiar-bancare (11%) și servicii de publicitate/media (11%).

 

Pagina 1/2
 1 2   

COMENTEAZA ARTICOLUL:




Incarca alt captcha.