KPMG ROMANIA S.R.L.

  |  25.01.2013

China, Brazilia si Singapore - lideri in consum de media digitala si ca disponibilitate de a plati

Consumatorii urbani din China, Brazilia si Singapore sunt cei mai avizi consumatori de media digitala, pe fondul adoptarii rapide a telefoanelor inteligente si tabletelor, arata studiul KPMG International 2013 Digital Debate.

Pagina 1/6
 1 2 3 4 5    Last ›

China, Brazilia si Singapore -  lideri in consum de media digitala si ca disponibilitate de a plati

 

·        Consumatorii platesc inca sume mai mari pe mass media traditionale, iar canalele traditionale si cele digitale coexista.

·        Accesarea mai multor canale media simultan de catre o noua generatie de “multitaskeri digitali” reprezinta, in acelasi timp, o oportunitate si o amenintare pentru companiile de publicitate.

·        Furnizorii de tehnologie si media ar trebui sa dezvolte in colaborare modele de venit inovatoare pentru a capitaliza consumatorul digital avid de informatii.

 

“Cresterea exploziva a numarului celor care detin echipamente mobile ofera din ce in ce mai multe modalitati de a consuma media digitala. In acelasi timp, expansiunea rapida a noii generatii de retele wireless de mare viteza permite consumatorilor sa devoreze media oriunde si oricand. Consumatorii de astazi au devenit ‘multitaskeri digitali’”, a afirmat Aurelia Costache, Partner, Management Consulting, KPMG in Romania.

 

In intreaga lume, consumatorii au un apetit insatiabil pentru media in toate formele sale, fie digitala sau offline, arata studiul, care masoara impactul continutului digital si al celui traditional intr-un grup de aproximativ 9.000 de consumatori din noua tari.

 

“Consumatorii din toate grupele de varsta din China, Brazilia si Singapore acceseaza si utilizeaza media intr-un ritm surprinzator”, a afirmat Gary Matuszak, Coordonator Global al departamentului de Tehnologie, Media si Telecomunicatii. “Achizitioneaza rapid dispozitive mobile si sunt incredibil de receptivi la toate formele de informare, stiri si divertisment prin  TV, internet, ziare, reviste si radio”.

 

 

Pagina 1/6
 1 2 3 4 5    Last ›

COMENTEAZA ARTICOLUL:




Incarca alt captcha.
 

Microsoft Afla ultimele noutati din industrie cu
Studii de caz
Stiri
Promotii