KPMG ROMANIA SRL

  |  26.10.2017

Calea catre leadership in economia digitala

Liderii digitali sunt foarte eficienti in alinierea strategiei de afaceri cu cea de IT, cu o rata de doua ori mai mare decat a altor organizatii.

Pagina 1/2
 1 2   

Transformarea digitala este un proces continuu, o calatorie masurata in ani. Cei care au avut succes - liderii digitali - fac unele lucruri mai bine decat toti ceilalti. Expertii KPMG mai stiu ca aceasta transformare este grea si nu este lipsita de riscuri, deoarece doar una din cinci organizatii este in prezent calificata pentru a fi numita lider digital. Directorii IT care isi iau in serios rolul de „agent al schimbarii” si lucreaza pro-activ cu ceilalti directori din organizatie dar si cu alti lideri din ecosistem in coordonarea transformarilor digitale, au reusit sa-si pozitioneze organizatiile pe o pozitie mai buna, cu sanse mai mari de reusita.

 

Suntem incantati sa publicam rezultatele unui nou studiu al Centrului de Excelenta in Tehnologie al KPMG, studiu referitor la conducerea afacerilor digitalizate: „The route to digital business leadership”. Aceste rezultate fac parte dintr-o cercetare mai ampla efectuata de KPMG in colaborare cu Harvey Nash in 2017 in care au fost intervievati peste 4.400 de directorii IT la nivel global.

 

Principalele concluzii ale studiului sunt:


- Doar 18% dintre organizatiile respondente sunt lideri digitali;
- Este de patru ori mai probabil ca liderii digitali sa fie foarte eficienti in promovarea inovatiei comparativ cu alte organizatii;
- Liderii digitali sunt foarte eficienti in alinierea strategiei de afaceri cu cea de IT, cu o rata de doua ori mai mare decat a altor organizatii;
- Liderii digitali sunt adepti ai integrarii sistemelor de baza clasice cu noile tehnologii digitalizate
- Liderii digitali investesc agresiv in tehnologii inovatoare
- Liderii digitali sunt foarte eficace in alegerea celor mai potrivite tehnologii si arhitecturi.

 

In studiul realizat in anul 2017 de catre Grupul Harvey Nash in colaborare cu KPMG, am observat ca exista un grup de respondenti (18%, mai putin de unul din cinci) care sunt "foarte eficienti" in utilizarea tehnologiilor digitale pentru a-si dezvolta strategia de afaceri. Am numit aceste organizatii “lideri digitali”.

 

"Digitalizarea schimba lumea in care traim si lucram. Noile tehnologii au creat noi piete care, la randul lor, creeaza noi concurenti. Si acesti concurenti creeaza noi asteptari. Pentru a reusi in lumea digitala, companiile nu trebuie doar sa ofere experiente superioare consumatorilor, clientilor, angajatilor si cetatenilor, ci si sa isi indeplineasca promisiunile intr-un mod mai rapid, mai agil", declara Richard Perrin, Partener in departamentul de consultanta al KPMG Romania.

Pagina 1/2
 1 2   

COMENTEAZA ARTICOLUL:




Incarca alt captcha.