DOINGBUSINESS.RO

  |  19.09.2017

Antreprenorii din Prahova sunt pusi fata in fata cu revolutia digitala

Antreprenorii din Prahova si din judetele invecinate au ocazia sa participe joi, 21 septembrie 2017, la Ploiesti, la primul eveniment al toamnei din proiectul national Business rEvolution: Digitalizarea - Trend sau Tsunami. Evenimentul se desfasoara la Hotel Prahova Plaza din Ploiesti, incepand cu ora 9.00.

Proiectul national Business rEvolution este organizat de Doingbusiness.ro si a avut deja impact asupra a mai mult de 15.000 de companii romanesti in prima jumatate a anului 2017. Peste 500 de participanti au interactionat direct cu mai mult de 35 de personalitati la evenimentele organizate de Doingbusiness.ro la Iasi, Brasov, Bucuresti si Arad in perioada martie - iunie 2017.

 

Evenimentul din 21 septembrie 2017 de la Ploiesti este moderat de jurnalistul Radu Soviani si aduce in fata oamenilor de afaceri aspectele legale ale noilor modificari fiscale precum si ale noilor norme de protectie a datelor, dar prezinta si tendinte si strategii inovatoare in marketingul digital in acest nou context legislativ. Totodata, prezinta situatia economica actuala si identifica potentialul pietei locale dar si directiile de digitalizare si automatizare a proceselor si activitatilor din companii, prezentand cele mai noi tehnologii care insotesc transformarea digitala.

 

Conferinta este deschisa de catre Aurelian Gogulescu - Presedintele Camerei de Comert si Industrie Prahova care va vorbi despre economia prahoveana, in contextul reprezentat de  provocarea digitalizarii. Imediat, Dumitru Ion - CEO al companiilorKompass si Doingbusiness.ro va face o analiza a pietei potentiale, bazata pe rezultatele financiare raportate de 610,000 de companii pentru anul 2016si va prezenta audientei noi aplicatii pentru cresterea vanzarilor.

 

"Niciun produs sau serviciu nu mai are potentialul sa se vanda singur, asa cum statua in trecut definitia marketingului bine facut’’, crede Dumitru Ion, CEO Doingbusiness.ro. ,,in urma cu nu foarte mult timp, scopul marketingului era definit prin cunoasterea si intelegerea exceptionala a clientilor astfel incat produsele sau serviciile sa i se potriveasca perfect si sa se vanda singure. Este inca adevarat, doar ca metodele de intelegere si de a ajunge la clienti s-au schimbat dramatic in era digitala si a internetului, prin competitie, continut si informatii, asa ca produsele si serviciile nu se mai vand singure, iar la Ploiesti vom arata care sunt stimulii cheie si instrumentele esentiale pentru definirea si atingerea potentialului de vanzari’’, sustine Dumitru Ion.

 

Antreprenorii prezenti la Ploiesti vor avea ocazia totodata sa afle care sunt prevederile si implicatiile noii reglementari privind splitul de TVA  de la Sorin Biban, Senior Tax Manager Biris-Goran Legal + Tax, in timp ce Catalina Ilie - Avocat D&B David si Baias va arata cum ne adaptam strategiile de afaceri la noile reglementari privind protectia datelor personale.

 

Sesiunea a II-a a evenimentului debuteaza cu Tudor Galos, fondatorul Tudor Galos Consulting care va arata cum se construieste, prin inovatie si digitializare, puntea intre tehnologie si business-ul traditional, sau cum reinventam practicile de marketing, astfel incat sa fie conforme cu noul GDPR. Se alatura in aceasta sesiune Elena Badea si Alexandra Cernian - Valoria prin prezentarea strategiilor de continut in social media si a elementelor de succes pentru campaniile de social media, iar sesiunea este incheiata de Vasile Musca - General Manager OpticNet care va prezenta, cu studii de caz, cateva abordari ale transformarii digitale in cadrul companiilor dinamice.

 

Evenimentul se incheie cu prezentarea tendintelor si provocarilor in strategiile de resurse umane, prezentare interactiva sustinuta de Elena Badea - Managing Partner Valoria care va portretiza profilul noii generatii de angajati, cu asteptarile si motivatiile lor, dar va identifica si cele mai eficiente practici in atragerea si retinerea (inclusiv recompensarea) angajatilor cheie.

 

Participarea la eveniment este gratuita (pentru doi reprezentanti din fiecare companie) iar inregistrarea se poate face in limita locurilor disponibile, pe site-ul www.doingbusiness.ro, in pagina dedicata evenimentului, unde este disponibila si agenda completa a conferintei.

 

Business (r)Evolution este organizat de Doingbusiness.ro cu sprijinul Camerei de Comert si Industrie Prahova si este sustinut de Alpha Bank, Edenred, Biris – Goran Tax+Law, PwC si Valoria. Partenerii media ai evenimentului de la Ploiesti sunt: Agerpres, Transilvania Business, Jurnalul de Afaceri, Financial Market, CARIERE, calendarevenimente.ro,  spatiulconstruit.ro, RBE Connect, Prbox.ro, ziare.com, Business24, MANPRES, Ziarul Raid, Prahova Business, Clubul de Networking, Telegrama de Prahova. Dupa conferinta de la Ploiesti, Business (r)Evolution va continua cu noi editii la Craiova (12 octombrie), Oradea (25 octombrie) si Targu Mures (28 noiembrie).

COMENTEAZA ARTICOLUL:




Incarca alt captcha.