VALORIA

  |  06.07.2017

7 din 10 oameni de afaceri nu vad beneficiile brandului personal

Personalitatea internationala care este o sursa de inspiratie pentru cei mai multi dintre respondenti prin felul in care isi construieste brandul personal este antreprenorul in serie Richard Branson, urmat indeaproape de alte doua personalitati internaționale exceptionale - Tony Robbins si Barack Obama

Pagina 1/2
 1 2   

Prin prezentul studiu, ne-am propus sa aflam modul in care este perceputa importanta brandului personal in mediul de afaceri din Romania. Am vrut sa aflam cati respondenti isi construiesc consecvent si proactiv brandul personal, care sunt principalele canale de comunicare ale brandului personal, care considera respondentii ca sunt beneficiile asociate construirii brandului personal, ce personalitati sunt nominalizate ca modele de pe scena internationala. Din cate stim, este prima initiativa de acest gen din Romania pe care o vom consolida prin noi studii si continut de calitate despre acest subiect de importanta vitala”, spune Elena Badea, Managing Partner Valoria, co-autoarea studiului.

 

 

Cati isi construiesc consecvent brandul personal?

 

Numai 32% dintre respondenti spun ca au un demers consecvent si proactiv de construire a brandului personal. Restul de 68% ii aduna pe cei care au abordari punctuale, oportuniste sau, dimpotriva, nu isi gestioneaza in nici un fel brandul; 65% dintre acestia nici nu considera ca este probabil sa inceapa sa faca acest lucru in urmatoarele 6-12 luni.  

 

Cei care nu au ales pana acum sa isi construiasca brandul personal spun ca principalul motiv este faptul ca nu au timp pentru aceasta activitate (25%), nu este o prioritate pentru ei (19%) sau nu s-au gandit la acest aspect (14%).

 

Pe de alta parte, numai 26% dintre respondentii care deja isi construiesc brandul personal spun ca fac acest demers de peste 10 ani. Cei mai multi dintre acestia (38%) lucreaza la brandul personal de 1-3 ani, iar 21% isi construiesc brandul personal de 4-7 ani.

 

Cum isi construiesc brandul personal?

 

56% dintre respondenti pun pe primul plan comunicarrea experientei lor de afaceri si a competentelor relevante pentru a-si construi brandul personal, dar 54% considera comunicare propriilor valori drept partea cea mai importanta a acestui demers.

 

Este important ca 40% dintre respondenti spun ca nu au o strategie de dezvoltare a brandului personal, dar vor sa isi faca o astfel de strategie. Dintre respondenti 10% au o strategie dar nu o aplica, 4% nu au si nici nu isi vor face una, iar 9% spun ca nu este cazul.

 

Canalele folosite pentru comunicarea publica a brandului personal sunt dominate de LinkedIn (59%) si Facebook (53%). Pe locul trei sunt evenimentele care dau ocazia de a vorbi in public (38%). Blogul personal apare pe ultimul loc cu numai 12%. 

 

 

Pagina 1/2
 1 2   

COMENTEAZA ARTICOLUL:




Incarca alt captcha.